UITSTEKEND Gebaseerd op 68 recensies Geplaatst op K P8 Juni 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. อาทิตย์ที่แล้วไปฉีดโบท้อคมา ประทับใจการบริการและการแนะนำอย่างมาก ตอบคำถามที่เราสงสัยได้อย่างมือชีพ ขอบคุณมากค่ะ🙏Geplaatst op Veerle de Ruiter2 Juni 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Super blij met mn fillers !Geplaatst op Esther Cerpentier30 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Hele lieve mensen. Voelde me goed begrepen en ben goed geholpen. Heel mooi resultaat!Geplaatst op Christy Verschelden30 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Zeer tevreden over deze kliniek. Ik ben goed geholpen en voelde me op mijn gemak tijdens de behandeling. De botoxbehandeling in mijn oksels verliep vrijwel pijnloos en het personeel was vriendelijk en professioneel. Zeker een aanrader!Geplaatst op Valeria Coto15 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. I went for a really nice derma pen session! It was really painless and the doctor was super friendly!Geplaatst op Jade Schieman9 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Ik was super zenuwachtig van te voren maar ze hebben me echt op mijn gemak gesteld. En het resultaat is prachtig!Geplaatst op Mym116 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Professionele service, uitstekend advies, zeer gastvrij. Een echte aanrader!Geplaatst op Erben Smallegng1 Mei 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wat een fijne ervaring was deze gezichtsbehandeling! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me direct ontspannen en welkom. Er werd goed geluisterd naar mijn huid en wensen, en de behandeling werd daar perfect op afgestemdGeplaatst op Mony B12 Maart 2026Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Fijne behandelaar, luistert goed naar wensen en mooi gedaan Blij met het resultaat